Velkommen til Skoleforeningen

Dansk Skoleforening for Sydslesvig e.V. driver daginstitutioner og skoler for det danske mindretal i Sydslesvig.

OVERVIEW

This web site skoleforeningen.org presently has a traffic classification of zero (the lower the superior). We have evaluated twenty-one pages inside the website skoleforeningen.org and found one hundred and sixteen websites referencing skoleforeningen.org. I observed two contacts and directions for skoleforeningen.org to help you contact them. This web site skoleforeningen.org has been online for nine hundred and seventy-six weeks, sixteen days, eighteen hours, and fifty-five minutes.
Oct 2005

SKOLEFORENINGEN.ORG RANKINGS

This web site skoleforeningen.org is seeing fluctuating levels of traffic all round the year.
Traffic for skoleforeningen.org

Traffic ranking (by month) for skoleforeningen.org

Traffic ranking by day of the week for skoleforeningen.org

SKOLEFORENINGEN.ORG HISTORY

This web site skoleforeningen.org was first recorded on October 18, 2005. It is currently nine hundred and seventy-six weeks, sixteen days, eighteen hours, and fifty-five minutes young.
October

WEBPAGE LENGTH OF LIFE

A. P. Møller Skolen - AP Møller Skolen Forside

Møller Skolens webside, der giver dig en introduktion til skolen. Hvis du allerede er tilknyttet skolen, kan du gå til Skoleintra ved at klikke på det lille ikon af en monitor, øverst på siden. Vi forsøger at fastholde de mange indtryk fra hverdag og fest i billeder. se dem i årsskriftet, men vi har også indrettet et billedgalleri på Youtube, hvor skolens brugere kan få vist deres præsentationer.

Velkommen til Center for Undervisningsmidler

CfU holder lukket i påskeferien fra den 3. april holder CfU lukket pga leder-konference. Vi er begge dele! Danmarks Radio har været på besøg i 1. klasse på Cornelius Hansen-Skolen i sammenhæng med de nye børnebøger, som Dansk Centralbibliotek for Sydslesvig og Dansk .

Velkommen til Sydslesvigske Børns Ferierejser

I sæsonen 2017 var der flere medier, som interesserede sig for feriebarn. i en liveudsendelse på TV-syd. klasse som udvekslingselev i Sydslesvig. Lejrskolen Vesterled søger en service assistent. Få besøg af et feriebarn fra Sydslesvig eller bliv selv feriebarn.

Velkommen hos os! - Jernved Danske Skole

Jernved Danske Skole er en lille skole drevet af det danske mindretals Skoleforening for Sydslesvig. Skolen ligger i udkanten af landsbyen Dänischenhagen, ca. 15 km nord fra Kiel. en glad og tryg skolehverdag med to sprog og to kulturer. Dansk Skoleforening for Sydslesvig driver skoler og børnehaver for medlemmer af det danske mindretal. 5750 elever i de danske skoler.

WHAT DOES SKOLEFORENINGEN.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of skoleforeningen.org Mobile Screenshot of skoleforeningen.org Tablet Screenshot of skoleforeningen.org

Jostein Jorde

Stuhrsallee 22

Flensburg, DE, 24904

Speedbone Internet u. Connectivity GmbH

Hostmaster of the Day

Alboistr. 36-42

Berlin, DE, 12103

SKOLEFORENINGEN.ORG HOST

Our web crawlers diagnosed that the main root page on skoleforeningen.org took seven thousand two hundred and thirty-five milliseconds to come up. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
89.246.247.161

ns11.prosite.de
ns12.prosite.de

I found that this domain is implementing the Microsoft-IIS/7.5 os.

Velkommen til Skoleforeningen

DESCRIPTION

CONTENT

This web site states the following, "Skoleforeningens nye velkomsthæfte skal fungere som øjenåbner for nye medlemmer i Skoleforeningen." Our analyzers saw that the web page stated " Mindretalsorganisationerne må gerne sende deres ansatte på Skoleforeningens dialogmøder." The Website also said " Skoleforeningens nye dagtilbudschef råder over en bred praktisk erfaring som pædagog og en stærk faglig profil. Frisiskhold oprettes, når der er mindst seks elever. Vi ønsker et mere demokratisk samråd. Små ændringer til fælles idekatalog." The website's header had Sydslesvig as the most important optimized keyword. It is followed by Skoleforeningen, daginstitutioner, and skoler which isn't as highly ranked as Sydslesvig. The next words skoleforeningen.org uses is mindretal.

SIMILAR WEB SITES

Skoleforum Et af Roskilde Kommunes dialogfora på skole- og børneområdet

Et af Roskilde Kommunes dialogfora på skole- og børneområdet. Dagsorden til møde i Skoleforum den 18. November 12, 2014 kl. Dagsorden og bilag til mødet i skoleforum den 18.

Log på skolefoto

Skolens indtastning af navne til elevbogen. PS Her kan du ikke logge på til bestilling af skolebilleder.

Skolefrukt.no

Sjekk om skolen din er med her. Gode eksempler på hvordan Skolefruktordningen fungerer. Skolefrukt har vært og filmet på noen skoler rundt om i landet hvor fruktordningen fungerer meget bra. Dette for å gi inspirasjon og ideer til andre skoler når det gjelder administrasjon og organsiering av skolefrukt. Har utviklet et interaktivt opplæringsmateriell tilpasset elever i 4. Fortelle om en utvalgt råvare og hvordan den inngår i matvaresystemet, fra produksjon til forbruk.

Skolefrukt.no